De Ouderwerkgroep bestaat uit een 10-tal ouders en/of verzorgers van onze leerlingen. Het zijn voornamelijk mensen die het leuk vinden om zich bezig te houden met allerlei praktische zaken die op school spelen.

In het najaar ontvangen alle ouders een opgavelijst om mee te doen bij de verschillende activiteiten waar de hulp van ouders nodig is. Een aantal terugkerende onderwerpen zijn het jaarlijkse kerstfeest; de open dag in februari en de avondvierdaagse in juni.

Ook de luizencontrole na de vakanties hoort er bij. Daarnaast helpt de OWG bij het laden en lossen van de bagage bij het grote kamp en met name het stapels pannenkoeken bakken tijdens het kamp is een geliefde activiteit.
Vele handen maken licht werk, dus schroom niet om u aan te melden. Uw hulp is van harte welkom.

Twee leden van de Ouderwerkgroep vormen samen met een teamlid het bestuur van de Stichting Vrienden van de Oase. Deze stichting beheert de gelden die jaarlijks binnenkomen t.b.v. het schoolkamp en de ouderbijdrage.

Wilt u meer weten over de OWG of wilt u om een andere reden contact zoeken dan kunt u mailen met 1 van de contactpersonen vanuit het team: Albert Hakkers [email protected] of Inge Veltink [email protected]